Korábban már mi is számot adtunk olyan kezdeményezésről, amely az NFC-képes mobilokban rejlő marketing lehetőségeket igyekszik kihasználni. Az NFC ismertségével és a technológia használatára képes telefonok terjedésével párhuzamosan egyre többen látnak fantáziát ebben az eszközben. Egyre több példa bizonyítja, hogy míg egyre több QR kóddal találkozunk, addig a jövő ezen téren is az NFC-é. A két technológiát még párhuzamosan alkalmazzák, de már csak ideig-óráig.
Távol-kelet mindig is élen járt a korszerű technológiák bevezetésében. Nincs ez másképp az NFC-vel sem. Szingapúr második legnagyobb tömegközlekedési vállalata, a SMRT NFC-s médiafelületeket hozott létre állomásain. Az „iMobSMRT”-ra keresztelt hirdetési felületek révén több mint két millió agglomerációból a városba ingázónak nyílik hozzáférése olyan szolgáltatásokhoz, mint például az egyetlen érintéssel történő taxifoglalás. De a tag-ek ezen kívül lehetővé teszik a menetrend letöltését, útvonaltervezést, térképek megtekintését, valamint kereskedelmi ajánlatok elérését éppúgy, mint a különböző médiumokhoz való hozzáférést. Az október 7-én indult program rövid ideje is számos cég, többek között az Asia Pacific Breweries, a Forever 21, a Nubee és a Jobstreet, a lépett be az iMobSMRT-ba NFC-kuponok felajánlásával. Annak érdekében, hogy NFC chip nélküli telefonokkal is részt lehessen venni a programban, a felületek QR kódokat is tartalmaznak.

Fényképek: www.marketwire.com, www.nfcrumors.com
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése